ארגונית – מערכת ERP המתקדמת בישראל

הגיע הזמן לנהל את העסק שלכם בצורה חכמה ויעילה עם "ארגונית" – מערכת ERP דינמית לניהול חכם של העסק שלך. המערכת מאפשרת ניהול מלא של העסק או הארגון שלכם, בין אם אתם עסק קטן, עמותה או עירייה, ומספקת את כל הכלים הדרושים לניהול יעיל, עם אפשרות להתאמה אישית לצרכים שלכם.

יש לסמן אני לא רובוט

יתרונות המערכת

יתרונות המערכת

"ארגונית" מותאמת לרפורמת חשבוניות ישראל ומפיקה מספר הקצאה אוטומטי בהתאם לתקנות. בנוסף, המערכת מאושרת על ידי רשויות המס בישראל. הממשק הפשוט והנוח של "ארגונית" מאפשר אינטגרציה קלה עם קופות, טאבלטים, מסופי מלאי, מסופי אשראי ואתרי מכירות.

aboutus

מספר הקצאה אוטומטי

החל מה-5 במאי 2024, חובה לקבל מספר הקצאה עבור חשבוניות מעל 25,000 ש"ח – המערכת שלנו עושה זאת באופן אוטומטי. המערכת מפיקה מספר הקצאה אוטומטי לפי דרישות רשות המיסים (נדרשת מעל 25,000 ש"ח, בהדרגה יופחת ל-5,000 ש"ח).

מספר הקצאה אוטומטי
אישור רשויות המס

אישור רשויות המס

המערכת מאושרת על ידי רשויות המס בישראל, לפי התקנות המחמירות ביותר.

דינמיות וגמישות

המערכת ניתנת לשדרוג ולהתאמה לפי צרכי הארגון בזמן אמת.

דינמיות וגמישות
אינטגרציה מלאה

אינטגרציה מלאה

אינטגרציה קלה עם קופות, טאבלטים,כשירים ניידים, מסופי מלאי, מסופי אשראי ,עמדת קיוסק , מערכות חיצוניות , אתרי מכירות, אפליקציה ועוד'

מתאימה לכל סוגי הארגונים והעסקים

עמותות, עיריות, עסקים קטנים וגדולים – "ארגונית" מותאמת לכולם.

מתאימה לכל סוגי הארגונים והעסקים
ניהול כולל במקום אחד

ניהול כולל במקום אחד

ניהול לקוחות, ספקים, עובדים, פריטים, מסמכים חשבונאיים, מלאי, תקציב, דוחות ועוד – הכל תחת מערכת אחת.

מודולים הכלולים במערכת

מודולים הכלולים במערכת

aboutus

ניהול לקוחות

פרטים כלליים, סיווג, יצירת קשר, מיקום, הערות ותיעוד. העלאת מסמכים ואישורים, קישור לכרטסת אנשים, אמצעי תשלום לחיוב בכרטיס אשראי, ניהול מסמכים והצעות מחיר, כרטסת הנהלת חשבונות.

ניהול ספקים

פרטים כלליים, סיווג, יצירת קשר, מיקום, הערות ותיעוד. העלאת מסמכים ואישורים, אמצעי תשלום לחיוב בכרטיס אשראי, ניהול מסמכים והזמנות רכש, כרטסת הנהלת חשבונות.

ניהול עובדים

פרטים כלליים, סיווג, יצירת קשר, מיקום, הערות ותיעוד. העלאת מסמכים ואישורים, פרטי בנק, תשלומים ועמלות, התממשקות עם שעון נוכחות.

ניהול פריטים וקטגוריות

מק"טים, כותרות ותיאורים בעברית וערבית, מחירי רכישה ומכירה, הנחות ומשלוח, אפשרות להתממשקות עם אתר מכירות, ניהול תמונות, קבצים ומפרטים טכניים, ניהול קטגוריות ותת-קטגוריות מרובות, ניהול מאפייני מוצר.

מסמכים חשבונאיים

כל סוגי המסמכים: חשבונית מס, חשבונית מס קבלה, חשבונית עסקה, חשבונית זיכוי, הצעת מחיר, הזמנה, תעודת משלוח, תעודת החזרה.

ניהול תקבולים

קבלות, זיכויים, מסך הפקדה ותנועות בספר הפקדות

ניהול משימות

מערכת לניהול ומעקב אחר משימות.

דוחות מערכת

דוחות מסמכים, דוח הוצאות, דוח הכנסות, דוח מע"מ, דוח רציפות, דוח מכירות לפי פריט, דוח תקבולים, דוח גיול חובות, דוח הפקדות, דוח מכירות, דוח סליקת אשראי, דוח נוכחות.

ניהול מלאי

ניהול מלאי כולל סריקת ברקודים.

דשבורד גרפים

לוח מחוונים וגרפים להצגת נתונים מרכזיים

הגדרות מערכת

הגדרות הרשאות, קבוצות דינמיות, שליטה על משתמשים, פרטי ארגון, הגדרות קופה, ניהול סניפים, חשבון שלי, הגדרת מסמכים.

פעולות בקליק

חיוב ידני בכרטיס אשראי בלחיצה, חיוב לקוח בלחיצה באמצעות אמצעי תשלום שמורים מראש, קליטת חשבוניות וסריקה.

כלים

מבנה קובץ אחיד ע"פ תקנות מס הכנסה.

מודולים אופציונליים בהתאמה אישית

מודולים אופציונליים בהתאמה אישית

aboutus

ממשק קופה רושמת

התממשקות עם קופה רושמת לניהול מכירות בחנויות פיזיות.

ניהול אתר CMS

דפי תוכן, גליריות תמונות, שאלות ותשובות.

מסוף אשראי וירטואלי ופיזי

מסוף אשראי וירטואלי ואפשרות לחיבור מכשיר סליקה פיזית בתקן EMV בישראל

הדפסת צ'קים ממותגים

הדפסת צ'קים עם לוגו העסק וניהול ספר תשלומים, התממשקות עם מודול ניהול תזרים מזומנים.

מודול תזרים מזומנים

ניהול תזרים מזומנים, חשבונות מרובים.

שעון נוכחות מתקדם

ניהול שעות נוכחות, ניהול שכר ועמלות, הפקת דוחות שכר לרואי חשבון.

הוראות קבע

הוראות חיוב אוטומטיות בכרטיס אשראי או באמצעות בנק, שיגור קבצי מס"ב לבנק ישראל, סליקת עסקאות בכרטיס אשראי דרך שב"א.

ניהול רכש

ניהול הזמנות רכש, תעודות רכש וחשבוניות רכש, ניהול תשלומים לספקים, התממשקות עם מודול הדפסת צ'קים ותזרים מזומנים.

מערכת סוכנים ומכירות

ניהול חבילות, הסכמים וסוכנים, מסוף לסוכנים.

ניהול מלאי מתקדם

ניהול מלאי מתקדם ,סניפים,מחסנים כולל סריקת ברקודים.

חיבור למסופי ניהול מלאי

חיבור למסופי ספירת מלאי וקליטת פריטים, כולל סריקת ברקודים.

ניהול טלמרקטינג

ניהול טלמרקטינג כולל תכנון, ביצוע ומעקב של פעולות מכירה ושירות לקוחות.

ניהול פרויקטים

מערכת לניהול פרויקטים ותהליכים.

מערכת אישורים

ניהול בקשות ואישורים בין עובדים ומנהלים בארגון.

ניהול תקציב

ניהול תקציבים לפי מחלקות, הכנסות והוצאות, דוחות וסיכום מול תכנון.

ניהול ורי-ארגון

ספר נהלים והנחיות, ניהול הוצאת נהלים לרבות אפשרות לתהליך אישורי.

פיתוח מותאם אישית

פיתוח מותאם אישית

אנו מציעים פיתוח בהתאמה אישית המאפשר ליצור ממשקים ייחודיים לפי הצרכים של כל עסק. התהליך כולל אפיון מותאם וליווי אישי בבית הלקוח.

aboutus

אינטגרציה חכמה של כל המכשירים

אינטגרציה חכמה של כל המכשירים

הודעה